Middagsbord...

Bland det vackraste jag vet är middagsbord efter middagen med några kära vänner. Det står några tomma vinglas, någon har spillt sås på duken, en använd servett ligger ihopvikt på tallriken... även om inte gästerna sitter kvar vid bordet kan man se att de har haft en underbar middag där de ätit lite för mycket och kanske druckit lite för mycket.

Bilden nedan tog jag på ett underbart ställe i Rom. Det enda jag vet om sällskapet som satt här är att de lämnade det bästa middagsbordet jag lyckats fånga med min kamera...



Ha en skön kväll!

Peter

Kommentarer
Postat av: Anders

För er som undrar heter restaurangen Gusto.

Riktigt bra tips för er som tänkt besöka Rom i vårsolen.

2009-04-01 @ 22:24:58
Postat av: Anders

För er som undrar heter restaurangen Gusto.

Riktigt bra tips för er som tänkt besöka Rom i vårsolen.

2009-04-01 @ 22:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0